Hú, nehéz dolog a köszönetmondás. Annyi embernek köszönhetem, hogy ez létrejött. Még is csak a legfontosabbakat említeném meg:

Először is a családomnak köszönöm, akik mindenben támogattak, segítettek. Utána a nyelvtan, illetve irodalom tanáromat, Bea nénit, aki elég sok midnenre megtanított. (Ha valahol még is rosszul írtam, akkor nem ő nem tanította meg, csak én nem tanultam)

És a legfontosabb ember: Böszörményi Gyula (!!!) Az ő műveinek köszönhetem, hogy megszerettem az olvasást, és miatta kezdtem el én is írni!


Szóval köszönöm mindenkinek, aki segített!

Szerző: Majdnem író  2010.11.14. 08:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://probaregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr372447479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása